Cinta

What else yg boleh aku ckp psl CINTA nie?





Semua pun serba tak kena nak cite. Why we have to fall in love when we can't give so much to it? Question. KENAPA?





Bila aku dah stop dgn dia and dia and dia jugak. I realized that I can't love anyone else other than you. Aku sedar yg aku xboleh live my life without you. Sounds so desperate. Tapi ape yg org lain nampak and rasa dgn ape yg aku dah lalui selama nie.





YES. dia mmg SGT ego. SGT kasar. SGT control. SGT pemarah *nie aku suka lawan*. SGT ikot otak dia je. SGT emo and yet SGT SGT SGT tatau malu *sume pun aku lawan rasanya*. AND hell yeah. dia jugak yg aku carik sekarang nie. DARI dulu sampai sekarang. To everyone of you, yes! selama nie aku buta, tak nampak and tak hargai macam mana dia hargai aku. FYI, dia tak pernah buat macam mana aku buat kat dia pun. Aku yg bodoh and tak pernah cukup dgn ape yg aku ada. Yes, dia memang sgt kasar and that's the only reason kenapa aku buat hal dulu. Ngaku sekarang nie aku yg buat dia. Bkn dia. Ape salah dia, biar lah aku je yg tau. Tapi mmg aku yg salah la selama relationship nie on going for 3 years plus. *kalau ikut kan dah nak masuk 4 years tahun nie*. Bukan sekali aku buat hal. 5 KALI! Bodoh kan?





See. Padan muka kau Rein. Now lepas couple buat akhir kalinya on birthday aku 15oct11, dia and aku macam xde problem lansung. Aku dah insaf la cite dia and dah keluar pun dari mulut dia utk proceed relationship kiteorg to the next level. BUT, end up dia kata dah TAK SAYANG. Feelings went off when he is searching for the right path. Elok la. Aku pulak EGO kata yes. Pujuk pun lepas2 tu. And aku terus cuba utk hidup tanpa dia. And sekarang? YES. I NEED HIM. Aku tak boleh tipu sape2 yg around aku yg aku boleh sayang & cinta dorg the way they want it. Aku just tak boleh. IDK. Maybe aku sendiri yg carik pasal and aku yg dapat bahana dia sekarang. Aku buat la ape pun. Try la macam mana pun. I just can't live without HIM.


To HIM, aku nie bkn sape2 utk dia anymore. But for me, he is SOMEONE. Bukan senang utk sayang and cinta kan someone else in such of way. Tapi, dia dah xpercaya. Buat la ape pun utk dapatkan cinta dia balik. End up with NOTHING. Sebab for HIM aku hanye perempuan yg selalu menipu and as per him, "lembut gigi dari lidah". YES. Admit. Tapi tu dulu. Rein yg sekarang bukan lagi mcm tu. Aku nak dia. Hanya dia. Ntah la. Apa yg jadi sekarang betul2 balasan utk ape yg aku dah buat kat dia dulu. Congrats rein. Padan muka hang.




Dear Muhammad Hafiz, there is nothing that I can ask from you anymore. Org tau org bukan sape2 bg awak. And awak seboleh2 tanak org kacau hidup awak lg kan? But please know one thing, org xbleh hidup tanpa awak. And bukan harapan palsu dah yg ade dalam life nie awak. Dalam hati nie just awak. No one else can take your place easily. Org tau dosa org buat awk dulu terlalu byk sampai awk jd mcm nie kan? Awak dah cerita kat someone and everyone yg org buat salah kan? Ye org ngaku suma tu. Even kalau awk nak org admit kat family awak pun boleh. Tapi org tanak awak buang org camtu je sebab for me awak je yg boleh hidup ngn org. Bkn org lain. That's it. Org just nak awak and nothing more than those. Harap sgt awak maafkan org. Terima balik org and kita jd mcm FIRST time kita dulu. Everything seems so fine. Bukan mcm sekarang. I love you Muhammad Hafiz. No one can replace u. NO ONE. :/



***tau je post nie akan buat org yg membaca sakit hati or menyampah. but please. don't like it, please leave. and yes. aku tatau nak cite kat sape.


Comments

Popular posts from this blog

The Sweetest Thing that I had found.

happy 11months of ours sayang

Seventeenth