April

Selamat Datang April 2012. :)

Apekah yg nak dibebelkan? Not so much other than cite desperate aku. hehe. Btw, 01st April 2012 had started tiring and yet fun. Kenapakah? Sebab that day had brought my smile. NO. Dia tak pandang aku pun lagi. Apetah lagi get back together. Harapan nusa dan bangsa.

So, kenduri tahlil dekat rumah makcik dia. Yes, I had been invited to his MakNgah's house. Parents dia ajak. Familia dia pun ajak. So aku pegi je la. Nak di jadi kan cite, dia tatau pun aku pegi. *agaknye la* sbb masa dia nampak aku kat sana, he is one of the kind punya buat muka. Heh. Segala xtvt haritu mcm biasa la. Orang kenduri. What do you expect? Lepas kenduri, sesi birthday pulak. Pak Su's.. Sebab kembar. So mcm comel je sambut birthday together2. hehe. Abes kek, kita makan!! And hell yeah. Aku suka tgk dia. RINDU la. Mcm biasa la dia. Buat tatau. Buat ta nampak. Ok, itu sakit. Tapi at least aku boleh tgk muka dia. Aku tau dia sihat. Dia kurus. Dia hensem. Ok over. I missed him la!! :(


Ok post nie dah 5 kali edit atas sebab2 berkaitan. *Post ikot hati kang org kata melampau* Sikit2 dah la. Nie pun dah nampak desperate sgt nie. Tapi nak jugak post sbb tatau nk curah mana dah. Tulis diary pun dh penat. Sorry semua.

Comments

Popular posts from this blog

The Sweetest Thing that I had found.

happy 11months of ours sayang

Seventeenth