Hanya Ingin Kau Tahu

Hey yellow everyone! :D

Setelah TER-meroyan utk beberapa ketika, here I am. Back again in this blog. Utk apa? to tell stories la of course! haha. I don't want to tell in details pun. Buat apa. Blog is something that u can share moments of your life. *thanks Ai Vern for this* :)

Me love him. very much. everyone knows about it kan? but yeah, dia tanak kat aku balik pun. And hell yeah. masa kenduri abg dia aritu aku ber-drama kat kenduri tu. mentang2 dia kacak as a pengapit, kemain kau lg kan rein. hahah. btw, tanak tell in details. hahah. the most important thing is that aku mmg ratu air mata, melalak la cite dia. kan kan. he have that place in my heart but i don't have it anymore in His. so, mari tabahkan hati and try to forget. even it is very and super hard, TRY. aku masih mencari cara sampai la 15 April 2012. Brainwashed by his sister and akak2 ipar dia jugak. Tahniah la cite dia masa tu. Sakit jiwa je mcm. Yes. Ego dia mmg penuh tebal gila punya. So utk tidak men-dragged sume mende, i tried to forget him.




There come HARIS SYAZWAN a.k.a PakPandir yg suka maki hamun. He is a good friend. Dia selalu ada dgn aku masa aku tgh meroyan pasal ex. Dia ada masa aku tgh menggila. Haha. pak pandir, kau mmg gila. haha. We meet up malam tu and makan McD. bahaha. and yes. ktorg mmg end up memaki hamun masing2 masa keluar. ntah ape2. :D


Lepas dari malam tu, we feel like something else is going on. and yes. aku TER-cabar dia. perempuan meroyan nie. hahaha. "aku akan pastikan kau lupa kat ex kau" "TRY ME, aku cabar kau" "aku pantang dicabar" "sila kan". YES. hebat tak dialog ktorg? lantak. and yes. dia kata, "aku akan buktikan". Utk lelaki yg bernama Haris nie amek hati aku? Senang ckp. hard to take it as how he want it to be. Tu yg pasti. By telling this rasanya dah explain kan ape jd lepasnya? What else? Aku TRY la cite dia. Dia sgt baik. Sgt sweet. Sgt caring. *tak tau la this will last for how long*


Haris, aku dah bgtau kat kau yg bukan senang utk aku lupa ex. Aku tau ngn kau gamble je ape nak jadi. But aku tau satu hari nanti takut sakit hati. Bukan mendoakan. But told you before kan? Bukan senang Haris utk aku bukak balik hati aku & sayang org lain. But aku janji akan cuba yg terbaik. Maybe ada yg mengata pasal ayat2 nie sebab aku pernah cakap kat someone else. But aku tau semua jadi bersebab. And aku bersalah. Aku cabar kau utk buat aku lupa ex and yes. Buat masa nie slow2 aku tgh adapt dgn life kau and still merangkak utk sayang kau. Aku suka kau. But sayang, slow2 la ye. InysaAllah kalau jodoh kita panjang.. Aku akan sayang kau sampai bila2. Sweet tak? haha. Ok then officially. and yet THEN AGAIN.. 17th April 2012, aku dgn Haris. Haris Syazwan. Pak Pandir yg suka maki org. haha. Buat ilek. Kau yg paling cool buat masa nie. haha. 








But I had realized something. Statement yang mcm kelakar. Ok gelak dulu. Ex-ex sekalian, kenapa la couple dgn aku kena nama lebih kurang sama nie? uishh. Please find below. ok yg ini maybe akan mensentapkan. but just for reference. 


Muhammad Hazman - 07Feb03
Muhammad Hafiz - 17June08
Hadzir Sulaiman - 17Feb12
Haris Syazwan - 17April12


Kenapa mesti H and Z and 17 tu kena ade? Ape xde date lain? =.=




Sekadar coretan. Sekian. 

Comments

Popular posts from this blog

The Sweetest Thing that I had found.

Seventeenth

April